کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه تهران
کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه تهران

کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه تهران

پاورپوینت درس حسابداری دولتی پیشرفته دکتر رحیمیان فایل هشتم




برای دانلود پاورپوینت درس حسابداری دولتی پیشرفته دکتر رحیمیان فایل هشتم بر روی لینک دانلود کلیک فرمایید.



 

 


لینک دانلود




نظرات 2 + ارسال نظر
مرجانوو (خانم حسابداروو) جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 10:30 http://marjanoo.ir

خلاصه نشریه 159 رو دارید؟
میشه راهنماییم بفرمایید؟ هفته دیگه امتحان دارم.

سلام خلاصه نشریه 159 سازمان حسابرسی به همراه سوالات و پاسخ تشریحی آن بر روی سایت گذاشته شد.

نجاتی پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 02:08

سلام ضمن تشکر از سایت مفیدتون.لطف بزرگی به دانشجویان میکنین.من نیاز شدیدی به فایلهای صوتی شما دارم ولی نمیتونم دانلود کنم پسورد میخواد چکار کم خیلی نیاز دارم میشه راحنماییم کنین ؟مرسی لطف بزرگی میکنین. به فایلهای صوتی

سلام دوست عزیز در صورتی که دانشجوی دانشکده می باشید با وارد کردن چهار رقم اول کد دانشجویی خودتان امکان دانلود را خواهید داشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد